چگونه می‌توانم در پی دی اف کار فروشنده شوم؟

فروشگاه اینترنتی پی دی اف کار، موقعیتی را برای فروشندگان فراهم کرده تا اجناسشان را به شکل اینترنتی به‌فروش برسانند. به این ترتیب تولیدکنندگان یا واردکنندگان کالا می‌توانند از ویترین بزرگ پی دی اف کار برای فروش محصولاتشان استفاده کنند.

Step By Step To Be Seller New 0

۱- ثبت‌نام

۱- برای ثبت‌نام در مرکز فروشندگان پی دی اف کار، زبان کیبورد خود را روی لاتین (انگلیسی) قرار میدهیم و پس از کلیک کردن روی دکمه عضویت، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

۲- در صفحه جدیدی که باز شده ابتدا باید دکمه فروشنده هستم را بزنید

در این حالت فیلد های ثبت نام بیشتر میشود که مشخصات بیشتری را سیستم از شما میخواهد.که به ترتیب انجام میدهیم…

کتاب تعمیراتی خودرو
2

۳- یک نام کاربری (میتواند اسم مستعار باشد) را به زبان لاتین (انگلیسی) برای خود انتخاب کنید.اگر نام کاربری توسط کس دیگری از قبل انتخاب شده بود سیستم به صورت خودکار نام کاربری را قبول نمیکند زیرا هر نام کاربری باید منحصر به یک فرد باشد.

نکته:پس از پایان عضویت بوسیله نام کاربری یا ایمیل و رمز ورود شما وارد پنل فروشندگی خود میشوید پس آنها را به خاطر بسپارید.

۴-آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.از این آدرس ایمیل برای بازیابی رمز عبور و ارتباط کاربران و مدیریت سایت با شما استفاده میشود

۵-در فیلد شماره ۵ باید رمز عبور خود را وارد نمایید که حداقل باید از ۷ کارکتر که شامل حروف کوچک و بزرگ و اعداد میباشد استفاده کنید که سیستم به صورت خودکار میزان قدرت رمز را میسنجد در صورت ضعیف بودن آن را قبول نمیکند و از شما رمز قوی تری میخواهد که وارد کنید.

نکته:رمز خود را به هیچ وجه در اختیار کسی قرار ندهید.

۶-نام خود را به طور کامل به صورت لاتین (انگلیسی) و دقیق مطابق با شناسنامه و کارت ملی وارد نمایید.

۷-نام خانوادگی خود را به طور کامل به صورت لاتین (انگلیسی) و دقیق مطابق با شناسنامه و کارت ملی وارد نمایید.

۸-نام فروشگاه خود را به صورت لاتین (انگلیسی) وارد نمایید.لازم به ذکر است که نام فروشگاه باید منحصر به فرد باشد و مشابه ای در سامانه از قبل ثبت نشده باشد.

۹-آدرس فروشگاه شما میتواند نام لاتین فروشگاه شما که حتما باید منحصر به فرد باشد و از قبل در سیستم ثبت نشده باشد. در ضمن آدرس فروشگاه شما به دنباله لینک زیر فیلد آدرس فروشگاه اضافه میشود که به صورت مستقیم از طریق همان لینک هم میتوانید مستقیما فروشگاه تان را ببینید.

۱۰-شماره تلفن ثابت خود را به صورت لاتین (انگلیسی) همراه با کد استان وارد نمایید.به طور مثال:۰۲۱۶۵۴۰۲۵۸۹

۱۱-تیک فیلد شماره ۱۱ به این معناست که شما قوانین و شرایط وب سایت پی دی اف کار مطالعه نموده اید و آن را پذیرفته اید.

۱۲-در کادر شماره ۱۲ لینک صفحه قوانین سایت قرار گرفته که با کلیک بر روی آن به صفحه قوانین و شرایط وب سایت پی دی اف کار منتقل خواهید شد.

3 4 5 6
7 8 9 10 11 12

۱۳-دکمه فروشنده هستم را که در شماره ۲ انتخاب کرده بودیم را یک بار دیگر چک میکنیم که تغیر نکرده باشد.

۱۴عبارتی که در کادر شماره ۱۴ نمایش داده شده است مربوط به صفحه ای است که در خصوص سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده که تمامی اطلاعات مشتریان و فروشندگان در وب سایت پی دی اف کار محفوظ است و محافظت میشود.

۱۵-در پایان با زدن دکمه عضویت مراحل ثبت نام اولیه به پایان رسیده و به تنطیمات عمومی پنل فروشندگی منتقل خواهید شد که اطلاعاتی را در خصوص هویت فروشگاه شما و شماره حساب بانکی به جهت تسویه حساب شما دریافت میکند.

13 14 15

دوست عزیز به شما تبریک میگوییم.ثبت نام اولیه درخواست فروشندگی شما کامل شد.

با زدن دکمه عضویت شما به صفحه زیر که در خصوص تنظیمات پنل فروشندگی شماست هدایت میشوید.

00 فروشگاه

برای آموزش قدم به قدم تنظیمات فروشگاه و درج محصولات با پنل فروشندگی روی دکمه زیر کلیک نمایید.