درج کالا در پی دی اف کار

محتوای صفحه محصول با هدف معرفی محصولات تجاری به خریداران تولید می‌شود و تاثیر چشمگیری در افزایش فروش محصولات دارد.

نقد و بررسی کالا

مشتریان پی دی اف کار با خواندن نقدوبررسی‌های تخصصی تصمیم به خرید یک محصول می‌گیرند. یک نقدوبررسی تخصصی می‌تواند هر محصولی را از رقبایش متمایز کند.

عکاسی از کالا

در فروش اینترنتی کالا از آن‌جایی که مشتری به صورت فیزیکی به کالا دسترسی ندارد محتوای تصویری نقش بسیار مهمی در معرفی محصولات ایفا می‌کند.

بهینه‌سازی محتوا

یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های قرار گرفتن در معرض دید مشتریان بالقوه، بهینه‌سازی محتوای محصولات برای موتورهای جست‌وجوست. با این کار همیشه در دسترس مشتریان خواهید بود.

طبق آمار رسمی با افزایش ضریب نفوذ اینترنت بین ایرانیان در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد ایرانیان به اینترنت دسترسی دارند. همچنین بیش از ۹۵ درصد ایرانیان به کارت‌های بانکی عضو شبکه‌ی شتاب دسترسی دارند و بسیاری از آن‌ها از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. طبق آنچه بانک مرکزی اعلام کرده خرید آنلاین ایرانی‌ها در سال ۹۵ حدود ۳۴ درصد بیش از سال ۹۴ بوده و این روند رو به افزایش است. تمام این آمارها حاکی از آن است که اقبال عمومی برای استفاده از خدمات اینترنتی رشد چشم‌گیری داشته است. در چنین شرایطی بدیهی است که فروش اینترنتی کالاها یکی از استراتژی‌های تولیدکنندگان یا واردکنندگان کالا باشد.

جارو زدن

محتوا؛ رمز موفقیت فروش در پی دی اف کار است. اگر می‌خواهید فروش چشم‌گیری در پی دی اف کار  تجربه کنید؛ اگر می‌خواهید به امکانات زیرساختی تخصصی دسترسی داشته باشید و اگر می‌خواهید هزینه‌های سربار خود را کاهش دهید؛ همین حالا اقدام کنید و تخصصی‌ترین خدمات تولید محتوای حرفه‌ای در وب فارسی را از تولید محتوای پی دی اف کار  دریافت کنید!

چرا تولید محتوا را به ما میسپارید؟

محتوای تولید شده در پی دی اف کار، تاثیر چشمگیری در افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری کسب و کارهای اینترنتی دارد.

تولید محتوا

شرح کالا و معرفی اجمالی محصول

مواردی که در جدول مشخصات کالا وارد می‌شوند تنها اطلاعات اولیه در خصوص کالا را به مخاطب منتقل می‌کنند. اولین قدم در معرفی محصول و ترغیب مشتری به خرید آن نوشتن درباره‌ی ویژگی‌های محصولات و توصیف و شرح نحوه‌ی کارکرد این محصولات است. شرح کالا، توضیحاتی راجع به ماهیت، ویژگی‌های اصلی و کاربردهای محصول است که کاربر نیاز به دانستن آن‌ها دارد. زمانی که خریدار به یک مرکز خرید مراجعه و محصول را از نزدیک مشاهده می‌کند، می‌تواند پاسخ پرسش‌هایش را از فروشنده بپرسد و درنهایت بهتر برای خرید قانع خواهد شد. اما از آن‌جایی که این امکان در فروشگا‌ه آنلاین وجود ندارد، محتوای محصول از جمله شرح باید چنین نقشی ایفا کند. شرح باید بتواند محصول را برای خریدار مجسم کند، طوری که مشتری خود را در حال استفاده از محصول تصور کرده و حس کند کالا را در هنگام خرید در دست گرفته است.

چرا عکس ها مهم هستند ؟

عکس‌های محصولات نقش بسیار زیادی در تصمیم‌گیری مشتریان برای خرید آن محصول ایفا می‌کنند. هرچه عکس موثرتر باشد، فروش بیشتر خواهد شد. عکس‌ها کمک می‌کنند که مشتری آنلاین تصور کند کالا را در اختیار دارد و با خیال راحت آن کالا را از تمام جهات بررسی کند. مشتریان آنلاین در واقع عکس‌ها را می‌خرند و کالا را تحویل می‌گیرند. با توجه به اهمیتی که عکس کالاها دارند استانداردهایی برای این عکس‌ها در نظر گرفته می‌شود که در اسلایدر زیر می‌توانید با تعدادی از این استانداردها آشنا شوید:

ویژگی‌های یک عکس استاندارد

مزایای اضافه کردن نقد وبررسی

۱-تبدیل مشتریان بالقوه به خریداران واقعی

۲-محتوای کاملا متناسب با محصول شما

۳-محتوای بهینه سازی شده برای موتورهای جست و جو بر اساس کلمات کلیدی شما

نقد و بررسی تخصصی

مشتریان پی دی اف کار با مراجع به این سایت و خواندن نقدوبررسی‌های تخصصی تصمیم به خرید یک محصول می‌گیرند. یک نقدوبررسی تخصصی می‌تواند هر محصولی را از رقبایش متمایز کند.

پس از این که مشتری با یک محصول آشنا شد، این محصول را با نمونه‌های مشابه دیگر مقایسه می‌کند تا مطمئن شود بهترین انتخاب را انجام می‌دهد. در این مرحله به سراغ نقدوبررسی آن محصولات می‌رود تا با نقاط ضعف و قوت هرکدام آشنا شود و در نهایت محصولی را انتخاب می‌کند که به خوبی با تمام ویژگی‌های آن آشنا شده و معتقد است که انتخابی ارزشمند برای اوست.

با بررسی آمار فروش کالاها در سایت دیجی‌کالا می‌توان تفاوت چشمگیر فروش کالاهای دارای نقدوبررسی را با کالاهایی که نقدوبررسی ندارند به خوبی مشاهده کرد.

بهینه‌سازی محتوا

امروز جنگ اصلی فروشندگان، جنگ بیشتر دیده شدن است. در این رقابت سخت که هرکسی تلاش می‌کند کالای خود را بیشتر به نمایش بگذارد، یکی از کم هزینه‌ترین راه‌های قرار گرفتن در معرض دید مشتریان بالقوه، بهینه‌سازی محتوای محصولات برای موتورهای جست‌وجوست.

آیین‌نامه‌های موتورهای جست و جو هر از چندگاهی تغییر می‌کنند. تنها قاعده‌یی که هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند، پادشاهی محتواست. این جمله‌ی منتسب به  بیل گیتس به خوبی اهمیت و جایگاه محتوا را نشان می‌دهد. اما هر محتوایی چنین جایگاهی ندارد و برای ایجاد محتوایی موثر در فضای اینترنت باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفت.

بیشترین ترافیک ورودی هر وب‌سایتی از طریق موتورهای جست و جو به وجود می‌آید. موتورهای جست و جو نمایش نتایج جست و جوها را بر اساس آیین‌نامه‌ها و قوانین خود اولویت بندی می‌کنند. این قوانین هر از چندگاهی تغییر می‌کنند تا نتایج غیر اصیل و ساختگی از لیست نتایج جست و جوها حذف شوند. تنها قاعده‌یی که در تمام موتورهای جست و جو وجود دارد و هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند، پادشاهی محتواست.

موتورهای جست و جو محتوایی را به مخاطبان خود نمایش می‌دهند که اصیل باشند، با ارزش باشند و با کلمات کلیدی که کاربر جست و جو کرده بیشترین ارتباط را داشته باشند. محتوای تولید شده علاوه بر اصیل و با ارزش بودن باید برای مخاطبانی که مایلند مطالب شما را ببینند، بهینه‌سازی شده باشد.

بهینه‌سازی محتوا

مزایای استفاده از خدمات بهینه سازی محتوا:

۱-تهیه‌ی اسناد روان و بدون اشتباه

۲-تحت تاثیر قرار نگرفتن تمامیت نوشته‌ها در مراحل ویرایش

۳-آشنایی کامل تیم ویراستاری با آخرین مصوبات فرهنگستان زبان فارسی

۴-قرارگیری در رنک بالای نتایج جست و جو

۵-افزایش زمان توقف مشتریان در صفحه‌ی محصول شما